Właśnie tak - w przypadku tych konkretnych prac. Prace są w kolekcji Muzeum
i były specjalnie wybierane według umów, jakie MS podpisywało z twórcami i
zawartych w tychże umowach praw do ponownego wykorzystania wizerunku dzieł
na odpowiednich polach eksploatacji. Teraz czekamy jeszcze na ostateczne
potwierdzenie z MS w postaci pozwolenia OTRS. Pliki zostały załadowane
przez pracownika Działu Digitalizacji. Dam znać, kiedy dotrze pozwolenie
(mam nadzieję że zaraz po długim weekendzie).

Marta