Saygın Yetkili;

A - Nereden uydurduğunuzu bilmiyorum ancak Wikipedia'ya moderatörlük başvurum
olmadı ve olamaz da.

B - Sözgelimi Gazetecilik - Vikipedi  sayfasındaki gibi gazetecilği olmadığı
biçimde siyasi kukla kimliğiyle tanıtan, uyduruk yalan yanlış bilgilerle dolu
Wiki'ye moderatör hiç olmam. Oradaki tanımlamanın gazetecilikle ilgisi yoktur;

C - Yalan bilgiler vermek için okulundan mezun gazeteci olmadım ve değilim.

Gazeteciliğin yolu  Wikipedia ile kesişemez.

|  |  |

|  |
Gazetecilik - Vikipedi

    16 Ocak 2020 Perşembe 00:52:00 GMT+3 tarihinde, Sefa Y