Vai a vedere che mo il governo se ne inventa una per ridurre l'accesso alla
rete e quindi all'informazione...
C'è da aspettarselo... La solita massoneria...

Dr. Gabriele Cataldi
European Geosciences Union (EGU <http://www.egu.eu/>) member
Seismology (SM3.2) Earthquake precursors, bioanomalies prior to earthquakes
and prediction.
Natural Hazard (NH4.3) Electro-magnetic phenomena and connections with
seismo-tectonic activity.

American Geophysical Union (AGU <http://sites.agu.org/>) member

Radio Emissions Project
<http://www.ltpaobserverproject.com/radio-emissions-project-elf---slf---ulf---vlf.html>