Kad je lazno, onda jedan pusti buvu, a ostali se naloze, a sad svi pricaju da su culi... i to sa razlicitih strana... nije ovakva velika buva bila jos od slayera koji je trebao da dodje pre godinu i po dana... tako da mi je cudno... mislim mene bas briga, ne bih ni isao, ali me cisto zanima...

Inace za Apocalypticu valjda znate... 8i mart, Hala Sportova

AntA the Jezivi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> yumetal.net, ali prica bas HRPA njih...

Zar nije tako za svako lazhno gostovanje?

AntA the Jezivi
[EMAIL PROTECTED]
ICQ#: 58011343

--

visit www.bjesovi.com

ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!

Yahoo! Groups Sponsor
click here