IP> Bio sam na dosta stranih i domacih foruma, na stranima je jos i ok, ali na
svakom domacem posle odredjenog vremena pokaze se pravo lice i ljudi pocnu da
se hejtuju.

Ljudi na stranim forumima iskuliraju idiote, na domaccim se isteruje pravda sa
istima

IP> Evo veceras sam bio na jednom opustenom chill mestu, gde u pozadini pichi
neki jazz, blues, soul, chill muzika znaci... sa ortacma, popili par pica,
izblejali i zapalili gajbi... standardan
IP> petak...

Evo, mi se vratismo iz Irisha; u pozadini neke gluposti... nas 13 za jednim
stolom, popili par piva i zapalili gajbi... standardan petak

IP> Koliko cesto i da li vam se uopste ovo desava: Znaci da se druzite sa nekom
osobom, i da polako prestajete da se cujete, vidjate, itd. i da jednostavno
prestanete da se druzite sa istom, posle je
IP> sretnete na ulici, kao da je nikad niste poznavali, a kad se malo bolje
zapitate ne znate ni sami zasto se to desilo?

Nikad mi se nije desilo da se ne javim nekome sa kime sam se >DRUZHIO< i uvek
se mnogo obradujem kad vidim nekoga koga eolima nisam video, a ko mi je nekad
neshto znachio (drug iz osnovne koga ne vidjam, neko ko se odselio u zapadne
krajeve, etc etc).
Naravno, gomilu budala koje poznajem (i.e. znam im ime i prezime, prozborismo
par rechenica) bez problema iskuliram. Veccinu kasnije i zaboravim (primera
radi: slabo se seccam nebitnih likova sa yumetal.net okupljanja (onih mojih, je
li)). Mada, ima nekih koji iz nekog razloga oseccaju potrebu da me gledaju il'
da mi mashu, a onda ih ja pogledam k'o budale i produzhim svojim putem. (a to
je odvecc drugo pitanje: kako se ophodite prema osobama koje vam nishta ne
znache u zhivotu, a ochigledno neshto zhele od vas)

IP> p.s. Ajde neka svi odgovore na ovo, cisto da znam ko uopste i dalje
posecuje MLu

Neverovatno je da imamo ~100 chlanova od chega mogu nabrojati 10-15 za koje
znam da chitaju a da ih mrzi da pishu; al' kude je tu josh 85-90?!

--

// Dachaz,                              Metal Distrib,
   [EMAIL PROTECTED]            www.distrib.gq.nu

Over 1 billion served! The most music videos on the web.
Click to Watch now!
http://us.click.yahoo.com/BXvbED/IARHAA/n1hLAA/rzJolB/TM