This is a forwarded message
from: Dachaz <[EMAIL PROTECTED]>
which was originally sent on:
Tuesday, January 9, 2001, 12:15:57 PM

prefferably otvorite attachovanu varijantu
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

kome se smuchi na pola (ili bilogde) nek ode na dno (maila), u civilizaciju

dugachka neka pesma.....
ali smori mene chesto,
da l' da prdnem, il' da odem na ono mesto?

moja glava na koncu se njishe
a Dachaz pishe li pishe
a sranja sve vishe i vishe i vishe i vishe i vishe i vishe i u pizdu materinu
mnogo mnogo

a beskraju nema kraja,
kao shto nema ni Kinder Jaja
(u prodavnicama Pekabete)

NEbo je ish'o u Jebeni Gaja
i sad mu djole, .... mrsi kose zhute....
(iako ovo nema veze sa textom a takodje se ni ne rimuje)

Muuuuu, muuuuuuuu!!!!

iz potaje se chuje,
da li su to moja usta?
ili vetar akvarijum pere?

a, njuuuu, uuuuu .... (jebi se Djole)

ritam se menja,
ali djole i dalje zavija
a sad pride i laje
na iz hodnika shto bije babin plach
ili mi je u dupetu ekskalibur?

Vulgarna jaja,
shto se deci daju,
zhestinu daju,
i skachu po Antinom zmaju (dungeons & dragons)

(A sad neshto za Igora)

Ameru ludi,
vracaj mi chizmu,
da mi ne bude zima,
kupi mi mozak! (ali iskljuchivo made in China)

ovo je od pochetka chista papa, zjan i ja!
(meha, oblo, kocko, c'oshko i onaj, onaj, znash onaj)

Kingove ochi u Bulju bulje,
a ona stvarno visi i inspiruje (daje inspiraciju)

    ajd' josh jedan stih,
    da ne budem sisa,
    mislim o Kingu, al' dobro
    shto vishe to bolje

zato shto su jaja preskupa u ovom zhivotu!!
a svako ko ih ne kupi nema omlet za doruchak,
od babe koja svojim tiganjom mashe
i shirom Beograda dedu gadja kajmakom iz guzice rakuna

    kako se kazhe, moj vokotobular se uzhasno proshirio!!!
        Djole i dalje ostaje pri istoj teoriji

hajne su boje lila (?!?)
prirodom odishe duh Slobe,
teorija zavere se kuje iz DOS-a (prema Windowsu i Linuxu)

o sarmo moja mati,
uvek cu te stomachnim nezgodom se deshavaju, a meni zato boli shubara (kosa,
bezhanijska)

    o, padezhi, kud ste sada?!?!

redukovani ugljenik kroz kelj se shiri
dok ja i moja baba zavijamo sarmu
(i seckamo kupus za paradajz i ostale domache radinosti)

    verovali ili ne, glavom se to zove

sherpa sa dzhezvom u mikrotalasnoj tandrche
da li se to kuva sarma
ili sam ja to opsednut burmom?

a u sUDAN ne mogu da odem zbog vizit-karte
jer mi je istek'o rok na dugotrajnom mleku
zato shto sam pantalone zaboravio na obruchu Venere (lokalna kafana u Malom
Mokrom Lugu)

tog dana sam dobio tetris
zato shto me prdezh zakachio u tranvaju,
smisao svega se gubi (ali tranvaja boli ku___)

Lumbago mi zasmrdeo podrig po Kazanu
a vesh mashina mi izashla iz stroja
dok mi frizhider igra uz Dimcheta Burgiju na jednoj nozi

    sva sreca da ne pishemo na papiru, bilo bi dosta shtete ?(da KEbo,
identitet se ne sme saznati)

Wall Shaban sam pesnik sam ja
(i to moja baba nikako ne zna)
Vojnik prve klase (mi je bio deda, al' sad je u penziji tako da to nema veze)

vetrovi mode kuda sad brode?
na sve strane sveta ovog mesta na putanji krecem on/off

    svi skupa veseli & debeli
    (to mu dodje k'o Demons & Wizards)

dve hemisfere koje mi se na slici smeshe
su ustvari zheljno ischekivale da mi se ispumpa bicklovska guma
gde mi je mozak?

vecheras, samo za vas
i nas
u bioskopu radeon
pusta se pornic
Bozzic Bata Vs YES paketic
zashto nisam bio na sniamanju Bony Supprims??

zherbo pocke sa klafona se keze
bljuju susam i baklave
verovali ili mozhda
nije ni vazno

ko zna gde, i ja znam shta
vreme je svet a zhivot je sa mozgom
ja sam onda shta?
(rebus (RAM bus))

Yoggi vezhbe sam pocheo da uchim kao Bu-bu
osim opanaka samo mi ushi fale da vezhem ochi

gledam plafon vidim samo mene
sebe plafon mene zhene glava trbuh sisa
    (izliv sentimentalnosti)

danas kod Tulmbe Nedelje izabrana je nova Bambika,
Jaffa Cakes vishe nikad necu jesti
(shvaler Plazma kexu je Dobosh Slanina)

    aj' sad da vas vidim na delu da sve ovo chitate unazad!!! (lots of fun,
upravo smo probali i bolno je)

    za one koji su odma prebacili na dno, najbolji deo sledi:
    (izliv filozofije)

Grobari konjushari valjaju Yamb
na pijaci maloj u sred groblja velikog

Trbushni ples u bochici peska
Sarma kaplje kroz cevchice inzulinske venozne injekcije

    (zadnja dva stiha)

beshika, ovaj, mislim
beshika!!!!

     (a kakva beshika?)

strashna beshika!!
ta je jela shta je htela!!
    (mastno, mastno)
ovaj mail ceo i bubrega jedan deo
    (gadno, gadno (pogotovo onaj deo sa mailom))

ma jebite se!!

koja je svrha ovog maila??

isprazniti mozak, ili chekati da jutro svane??

KREVETINO!!!

svaka chast onome ko je ovo prochit'o celo --- isplacujemo kamatu u obliku
druge pesme!

Narrator:
posle ovog maila YUmetal ce se podeliti u 4 tabora (2x2) --- prva dva i druga
dva imaju vrlo slichnu crtu, elem

1) ova dva konja nisu normalna (15 chlanova)
2) ova dva konja su normalna [al' ipak su konji] (0,33 chlanova)
3) ovaj mail je complete waste of time (15 chlanova)
4) ovaj mail je vrlo koristan i inspirativan za dalji razvoj civilizacije
(-0,33 chlanova)

takodje, kad hocete da se otarasite nekog chlana YUmetala (ili da se otarasite
nekoga uopshte --- da nekog odvojite od mozga [u sluchaju da je prisutan]) samo
mu poshaljite ovaj mail i prisilite ga da chita i unapred i unazad (lots of
none)

NEbo greets you with Coal Chamber's "Milojko" (loco) [and kisses for goodnight]
Dachaz greets you with Children of Bodom's "Deadnight warrior" [without kisses
for goodnight]

THE END
(you thought you'll get away that easy?? --- OF COURSE NOT --- mphhhahahahahaha)
there is more butt..... later....

i sad VELIKI metalski pozdrav

[EMAIL PROTECTED] (comming soon)

(zeznuli smo chak i King Diamonda (onog pravog))
a sad, Colgate, pasta za zube

STOP IT!!!

--------------------------------------
Pengar är för intet, och tusar för gratis

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/rKxVKC/SOnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM

--- Begin Message ---

Stay Metal,
YU Metal