From: "Igor Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, February 12, 2005 17:58
Subject: {Virus?} Re: [YUmetal] Re: Exit

> Warning: This message has had one or more attachments removed
> Warning: (msg-1638-953.html).

-----

> Upozorenje: Ova poruka ima jedan ili vise attachment-a koji su uklonjeni
> Upozorenje:(msg-1638-953.html).
>
> Ne mozes porediti jedan MAINstrim festival kao EXIT sa time cime poredis.
Znaci EXIT je kao sto vec rekoh, festival mainstrim muzike... znaci sta
mislis zasto na EXITu nema Metala ili recimo Psy Trancea actova? (onih par
domacih metal mini-bandova na onom jos vise mini-stageu sa EXITa '03 se ne
racuna)... pa bas zato sto se bavi mainstrim muzikom... MTV Alternativa,
novi stil Rocka, tu se kao i neki Reagge forsira... domaci mainstrim
bandovi, strani mainstrim bandovi koju su na zalasku karijere, mada od ove
godine posto imaju mnogo veci budzet dovodi ce i one u punom sjaju koji nisu
na zalasku akrijere, onda Techno koji je isto bas-bas Mainstrim muzika, itd.
Znam brdo ljudi koji zale Metal, Punk, Psy Trance (i ostale muzike tog tipa)
festivale, ali jbg. nema dovoljno ljudi da bi se to isplatilo. Metal
festival sa brdom domacih bandova i 2 strana live acta znamo kako se zavrsio
(ispush,ispush), a reci cu vam da je trodnevni Psy Trance Festival - Liqud &
Solid koji se odrzavao!
>  okolini Kragujevca krajem juna 2003e na kome su gostovali oko 10ak
stranih Live actova (a ispalili su jos nekih 3-4) i par "svetskih, a nasih"
DJeva isto zavrsen sa debelim minusom, 1 umesto 2 stagea, itd. Znaci NEMA
ovde sanse za bilo sta sto nije mainstrim. Zato pasos u ruke i puna vam je
Evropa NEmainstrim festivala...