> h8 = hejt, znaci bacam h8, znaci bacam hejt :-)

Ja rek'o shibash orka svojim veselim smaragdnim "dugim machem"...
*rolleyes*

> p.s. To sto si ti nasao posao, ne moze potvrdjivati da je tako svugde,
> imam ortake koji se samo tako cimaju, i nema sanse nista da nadju,
> koliko je sve korumpirano i preko veza...

Isto tako ja znam ljude koji su takodje bez problema (i veze) nashli pos'o
(kakav-takav). A opet znam i one koji su "trazhili" pa su ispushili ili
nashli pa dali otkaz jer su uslovi "neprihvatljivi", jebi ga, kada saberem i
jedne i druge dodjem do onoga shto sam ranije i rekao, vishe su
"nezaposleni" krivi nego "poslodavci" (koji nisu cvecke, DGMW)... Jebi ga,
verovatno imamo razlichite uzorke...

--
AntA the Jezivi
[EMAIL PROTECTED]

visit www.bjesovi.com

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/c9hWNA/3MnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM