From: "Igor Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, February 12, 2005 22:50
Subject: {Virus?} Re: {Virus?} [YUmetal] Fakulteti, Zaposlenje i sl.

> Warning: This message has had one or more attachments removed
> Warning: (msg-11749-97.html).

-----

> Upozorenje: Ova poruka ima jedan ili vise attachment-a koji su uklonjeni
> Upozorenje:(msg-11749-97.html).
>
> Ne znam stvarno na koje faxove sa papirologijom mislis? Da se ne lazemo...
ja sam trebao ove godine (tj prosle) da idem na Singidunum, smer za
Turisticki Menadzment odnosno Turizam, ali nisam, pa upisujem sad ove... ALI
(veliko ALI), pored I.T. tamo gde leze najvece, ali NAJVECE pare su
Menadzment i Marketing. I to ne bilo koji menadzment i bilo koji marketnig.
Sa onim menadzmentom ili marketingom sa BK, Megatrenda, onim Art
Menadzmentom ili vecina sa drzavnih faxova, mozes da se slikas. Ali ako
zavrsis neki ok menadzment ili marketing, kao recimo onaj na FEB/FIMu, i
naravno nisi glup, moci ces da maltis brdo kesha... Naravno ako zapalis
preko ili radis ovde, ali u nekoj inostranoj firmi/korporaciji... I ja sam
se pre tripovao, a kao ima brdo ljudi koji se bave marketingom i
menadzmentom. Da istina je, ali 1. (pod jedan :-)) 70% su glupi (za tako
nesto - tj taj posao, ne govorim generalno gledano) 2. (pod dva :-))
Zavrsili su neki sljb marketing tipa Megatrend, eventualno ma!
> lo bolji
>  BK (sa kojima ako ne navatas posao na BK (za BK) ili Metropolisu (sto se
tice MTa) mozes da se slikas), ili jos gore, neki drzavni... znaci ne mozes
porediti tako nesto, sa nekim FEBom recimo... Visa Poslovna i FON isto nisu
losi, ali je po meni sranje program zato se uci matematika sto nema veze sa
menadzmentom i marketingom. Bice dosta ljudi sa zavrsenim menadzmentom i
marketingom, ali malo onih koji znaju posao da rade kako treba.

> Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:E ja idem na ETF i super mi je! Nemam
zamerki! Privatni me odbijaju zbog
> para, ali najvise zbog toga sto nema neki faks na kome ne ucis da se bavis
> papirologijom celog zivota! Na ETF idem samo zato sto cu posle toga moci i
> da odem napolje i zato sto necu celog zivota sedeti u stolici racunajuci
> porez, nego cu umeti jednog dana zeni da popravim peglu. U stvari zbog
> prakse sam isao u srednju elektrotehnicku, a ovde idem da bih mogao jednog
> dana da pobegnem iz ovog sranja, i da zaradim pare od kojih mogu lepo da
> zivim!
>
> N.P. Europe - Paradize Bay

vecina
> ostalih fakulteta si skoro nigde ni ne priznaje... kazem vecina, ne kazem
> svi, ima i par njih koji se priznaju, ali to je manjina...

> sam KONACNO shvatio da je u Beogradu NEMOGUCE, ALI NEMOGUCE naci neki ok
> (znaci ne tipa portir i slicno) posao a da nemas NEKU vezu... znaci SVE,
ALI
> SVE funkcionise po sistemu veza... znaci ne mogu da verujem koliko je SVE
> ovoj fuckin' zemlji korumpirano... jedino zaposliti se u nekoj inostranoj
> privatnoj firmi/korporaciji, mada sanse za to su 2%

> Stay Metal,
> YU Metal.
>

> Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT
> document.write('');

> [EMAIL PROTECTED]
>
>    Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service.

>  ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/pKxVKC/UOnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM