> Pazi znam ja za buve, i ne verujem ja ljudima NIKADA ako nemaju
> dokaza... ali ovo sam cuo od Dekija Crnogorca iz Rima. Jel znas uopste >
ko je to? To je lik koji radi bookinge za sve izvodjace (90%) koji
> dolaze kod nas (bilo koja vrsta muzike)... znaci bilo da dovode AND
> Music ili Komuna ili Gordan, ili ko vec... on njima radi bookinge... znaci
> on nikad nije ispalio... ako on kaze da komuna radi pregovore sa
> Maidenima, onda KOMUNA RADI PREGOVORE SA
> MAIDENIMA...

Meni je Zoki Shumadinac sa kojim sam na prst u bulju otkako su mu staru
ustashe proterale iz Slavonskog Broda, rekao da nema nishta od maidena jer
je Bozha Hercegovac iz Praga izdao za pare...
Jel' mi verujesh???
Ah, da. "And Music" drzhi sestra mog generalnog... Mogu da udjem na svaku
"psidzhu" dzhaba! }:-p

> A to drugo sto pricas, ne znam u cemu je problem? Kao zarad metal
> scene (koja ne postoji) treba ici na sve koncerte... ma daj, batali ta
> sranja... ako ti se na nesto ide, idi, ako ne ne... mislis da na
dogadjajima > druge muzike ljudi idu na nesto zarad organizatora? Haha... ma
boli ih
> paja... a po mojoj proceni, kod nas vise od soma - soma i po prosecan >
metal bend ne moze da skupi... naravno maideni mogu preko 10k
> opusteno, mada ja znam brdo ljudi koji bi otisli na maidene iako ne
> slusaju metal smo zato sto su to maideni, ili oni koji su ih kao nekad
> slusali, pa zarad toga...

Ako je ovo odgovor na moj post (iako verovatno nije) ne kazhem da bi trebalo
ici na SVE jebene koncerte, naravno. Treba ici na sve shto ti se svidja i
mozhesh sebi da priushtish (kao npr. Finntroll u Peshti 12.IV }:-)). Al' na
maidene nece doci metal populacija nego ista ekipa sa Metallice + tr00
likovi sa stalnim poslovima i porodicama koji mogu da izdrzhe troshak +
maloumna bagra kao ti i ja. };-)

> A sto se tice Techna i Trencea... imas i tamo podele... hard techno,
> progressive techno, deep techno, minimal techno, onda kod trancea
> imas euro trance, psy trance, progressive trance, full on trance, morning
> trance, night trance, melodic trance, old school trance, hard trance, goa
> trance, itd. da ne nabrajam vise, samo sto se u tranceu kod nas najvise >
fura ovaj full on - psy - morning - night zvuk, dok za ostalo ljude boli
> paja... eventualno sad je kao poceo progressive zvuk da se vrti, mada
> ne nesto puno, jer je dosta sporiji, a vecina ljudi voli samo kad
"przi"...

Siguran sam da ima podela, ali sam takodje siguran da su ti likovi spremniji
da probaju neshto novo nego one zadrte tr00trash/black/death budale kojih
kod nas ima za izvoz... Mada je tr00 sve to na svoj nachin...

*snip*
> E to je tuzna realnost... samo se na profit misli... ja krivim drzavu i
> organizatore, ne publiku...

Za sve mozhesh da krivish drzhavu, al' u stvari je narod kriv. Majku mu
liberalnu... };-pppppp

N.P. Dark Tranquillity - One Thought (eat your bloody heart out,
zhodra) }:-)

--
AntA the Jezivi
[EMAIL PROTECTED]

visit www.bjesovi.com

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/rKxVKC/SOnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM