> Anta
>
> Zashto se ja ne secam kada mi je rekla "Marta"?
> Mislim, ochigledno zbog onih "par" piva, al' tako neshto bih zapamtio...

Taman kad smo izlazili iz irisha ti si otisao u wc, a ja i Dachaz smo cekali
kod vrata i kad si izasao poceo si da pricas sa tom nekom koja te je nazvala
Marta, a tu su stajali i neki nigga i jos jedan lik... Ti si rekao Anta,
ona: Marta?, ne Anta i onda si joj spelovao A-N-T-A... ne znam pricali se
jedno minut i po, samo sam cuo to Marta i na kraju je reka nesto kao "your
sick", ti si joj valjda odgovorio "no, no your sick" ili tako nesto i tada
si istrcao i mi smo za tobom izasli.

> BTW My point exactly! }:-)

BTW I know }:-|)

-=KepI=-

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/c9hWNA/3MnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM