Za ove koji ne veruju koliko podstilova el. muzike postoji samo neka chekiraju http://www.ishkur.com/music/# (da da bas sa ovim #) i neka kliknu na veliku sliku i posle samo neka izvrte onih par glavnih zanrova... kada budete videli koliko podstilova postoji i koliko su povezani i imaju korene u svim mogucim muzikama i koliko se sve to preplece ima da se onesvestite... znaci sve od toga kako je od reggea nastao d'n'b, od disca i funka, jazza, soula - house (koji nema veze sa ovim benny benasi houseom), od hippy rocka psy trance, od hip-hipa breakbeat, od electro i synth popa - EBM, darkwave, electroindustrial i slicno, pa do povezanosti hardcore (ne mislim na hardcore punk, nego hardcore elektronsku muziku) sa speedcoreom, noisecoreom i metalcoreom (aka Cyber Metal - fazon Fear Factory)... znaci cela komplexnost me je odusevila...

Yahoo! Groups Sponsor
click here