Nemoj da se uvredis, ali ja smatram ljude koji ne zele da pale ili 1. Bez ambicija ili 2. Vole ovo drustvo i svaki njegov deo (ili barem vecinski deo), a drustvo znamo kakvo nam je sjebano, znaci pricam o ljudima koji vole to sto ne mozes nista vece da uradis, ali ipak ces preziveti u svakom slucaju, kao i to da mozes nesto vece da uradis, ali na kvarno, sto je opet dobitna kombinacija, jer ne radis (onoliko koliko treba, uopste, svejedno) + dobijas, a meni je taj zanat mnogo prljav, a ne zelim da ostanem looser (iako smo svi mi looseri na neki nacin, a i nismo u isto vreme, ali nije sad tema o tome :-P)

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 5/18/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dosh'o chovek da od YUMMLa pravi YUMF... *rolleyes*
>
> Ja smatram sebe patriotom, ma shta ti mislio da je to. Mada to znash od
> ranije.
> Mislim da nema 'leba dalje zhvakati o istome.

Nema dovoljno novih ljudi da se ponovo prezvakava... Sem ako neces sa
Kaubojkom Medvedicom Crvenozmajom Nedom Jr. da diskutujes :o)

Hm ja sam verovatno veci patriota od mnogih nazovi-patriota...
Onih sto su im puna usta Srbovanja, a istovremeno planiraju da pale
negde cim mu se ukaze prilika - i ne vide tu nikakve kontradikcije.
Onih sto misle kako je sedenje 8 meseci u kasarni vrhunski cin
patriotizma, a paralelno gledaju kako se izvuku "preko veze" (mada,
ima i onih koji mnogo vole da love sapun po plocicama). Onih sto se
kunu u Teslu & co. a nisu knjige pogledali.  Ako 'oces da srbujes,
srbuj ovde, ali ne verbalno, nego na delima, i to pametnim delima. To
ni jedan od njih ne ume. Ja, koliko god to zvucalo suludo, nemam
nameru nigde da begam... I to ne zato sto mi je ovde jako dobro, ili
zato sto je napolju loshe. Nazovite to suludim eksperimentom nad samim
sobom :o)