Hehe, ajde sad imam vremena, pa da iskucam par reci. Znaci mene SVE i SVASTA zanima :-) (kako ovo glupo zvuci, a? :-)) Ajde da pocnem od ovog sto si naveo. Pecurke, zavisi koje :-) one magicne mogu da prodju jednom dva puta godisnje, ove jestive mogu i cesce ako su ukusne (iako nisam ljubitelj pecuraka). Psihodelija, pa zavisi koja, ona iz 60ih (rok) moze, a moze i ovaj psy trance :-) A sto se tice nacionalizma, ono izvinjavam se sto vam krcim listu (ali ionako nesto nije preterano posecena/aktivna osim zadnjih par dana), ali jednostavno uvek komentarisem ono sto smatram da je lose (khm, a pomenuta tema je na sve strane, a ja je smatram... mislim znate). Ok, ovaj put niko nije zapoceo temu, vec ja sam, ali eto to je bilo cisto iz dosade. Ako je pitanje da li dobijam neku energiju svadjom i raspravom sa takvim likovima? Odgovor je, nekad je dobijam, nekad je gubim, ali mislim da ste ovaj mail malo previse ozbiljno shvatili :-) Tako da ajde sad sve ovo zaobidjemo. Odgovor na ovo pitane rekoh, a po tom principu posto ti ne postavljas ni jedno pitanje, sad bi ja trebao da zakljucim da tebe nista ne zanima. Ajde mojen tako ;-) Ajde opusteno...

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> ... ali vec toliko puta prezvakana... ali ajde ima novih clanova, pa sto
> da se ne ponovi... Znaci...

E moj Tito...
CHE, zar tebe apsolutno nishta drugo ne interesuje u zhivotu sem pechuraka, psihodelije i nacizma (ovaj, nacionalizma)?

Zashto svaki jebeni put zapochinjesh apsolutno istu temu na svim moguccim mestima?

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/pKxVKC/UOnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM