A sta cemo sa SDPO (ex-vuk), NS (ne samo Velja nego i ostali) i SDP (Covic & co.)? I oni su u vladi... A kad se skupe zajedno, pa jos i SPS i SRS, definitivno nije mali broj...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 5/19/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Uf definitivno ne vise DS. Od kako je Tadic dosao na celo strane oni postali
> blago receno retardi. Znaci kako ono bese "Kosovo je sastavni deo Srbije",
> "Vlada ne mozde da padne", znaci neponovljivi retard. Jebote za koga sam ja
> glasao.

Nevezano za to jel on valja ili ne, nije li ti palo na pamet da covek
mora da baca takve fraze zbog raje kojoj to prija ushima... Da im kaze
istinu (koja glasi "Kosovo ide siptarima, svidelo se to nama ili ne"),
mogao bi da se oprosti od bilo kakvih buducih izbora...
Mislim i Kostunjavi je svasta pricao protiv Haga, pa ce hteo-ne hteo
ispuniti sve sto traze. Iako maximalno usporava...  Da ne pricam kako
je SPS rekao onomad da otkazuje podrsku vladi cim prvog posalje u
Hag... Al dobro, SPS je posebna kategorija, sto rece neko "ne bi ti
napustili vlast sve i da Ivica Dacic ode za Hag".

btw. rech "ode" sam kucao iz 11 pokushaja!!!

Dalje, s obzirom da je (realno) na vidiku koalicija, tj vlada
DS+G17+DSS+SPO, izjava da vlada ne moz' da padne se uklapa u tu
politiku. Izgleda da ce Kostunjavi dati  MUP, odbranu, privredu i
ekonomske-odnose-sa-inostranstvom (sto je u pocetku pricao da nema
teorije), samo da ostane premijer... Koliko ce ovo da opsta ne ne
znam, ali moz i da ne bude toliko loshe - Kostunjavi bi dupe dao da
ostane na vlasti, a tako skrpljena vlada moz jos i da ne ispadne
toliko losha. Jedino ce izgleda Velja da ostane zbog parlamentarne
vecine (uprkos sto DS hoce njegovo ministartsvo da rasformira), al
posto bi i on dupe dao za malo vlasti, on i nije neki faktor
kocenja... Ipak, u pitanju su jos 2.5 godine vlasti, a niko nije lud
da sad rizikuje s radikalima (kojima niko normalan ne veruje, osim
naivnog naroda).