Mislim da su svi na listi osim mosra Sebalja (koji je brani iz privatnih razloga valjda) skapirali u kom fazonu je Red Dragon :-)))

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 5/20/05, Red_Dragon <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> nemoj govoriti u moje ime mozhda tebi jeste bilo tako ali ne i svakom tako
> da nemoj srati za neshto shto ne znas.........

Aaaa, to znaci da rmbas od jutra do sutra da bi zaradila za zivot, i
jos stizes i u skolu i u salun. Izvini stvarno sto sam te pogresno
procenio, pa ti si vunderkind!
Kad sam ja isao u sr. skolu desavalo se da nedelju dana jedemo jebene
ustipke jer nije bilo nista bolje. Isto tako od 4 godine samo jednom
smo isli na ekskurziju, i to na matursku, i to u jebeni Lepenski vir,
a ne u Budimpestu, Grcku, Italiju i Austriju na po 5 dana kako se ide
danas... I da, i ja sam preziveo bombardovanje, samo sam za razliku od
vecine, bio trezan. Neki inace pamte bombardovanje kao najbolji provod
u zivotu.
Tako se lepo zivelo u "moje vreme"... Nemam prava da prebacujem nikome
sto mu je bolje, naravno, ali isto tako ne trpim idiotska misljenja
zasnovana na Sloboviziji i ni jednom drugom argumentu, sto reche
Dachaz, vredja mi inteligenciju. Ja sam svo to sranje, ciju pricu ti
sad ovde podrzavas i prepricavas, i solis pamet nama na osnovu tudjeg
(imaginarnog) iskustva, osetio na sopstvenoj kozhi, i jos sam srecan
jer sam mogao i mnogo gore proci.
Sledeci put kad izrazavas misljenje koristi argumente, i samo
argumente. Ja svaki moj stav mogu da obrazlozim argumentima, ili se
bar trudim da ih imam pre nego sto udjem u diskusiju o tome.

Tvoja argumentacija od "metafizicko/anatomske" je presla u cistu vulgarnost.
Pri tom mislim da se ceo odgovor sastoji od "ne seri" i "odjebi". To
te toliko uzdize u ocima prosvecenog sveta, neopisivo. Znaci lupim, pa
posto dobijem odgovor koji mi se ne dopada, a nemam dovoljno
kapaciteta da odgovorim nesto racionalno, onda cu samo da otpsujem. A
jedna od tvojih prvih recenica na ovoj ML je bila "Nisam klinka". Pa
dokazi, majku mu!

Yahoo! Messenger - want a free & easy way to contact your friends online?