Pih, tebi je ovo nerviranje? :-)

Mentalitet odredjenog g.podruciaj def. postoji, ali ja def. nemam taj mentalitet (nemam vecinu tih osobina, jednu imam)

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Igor Popovic wrote:
> Porodicu ne mogu, ali nacionalnost mogu. Koga ce ova tema da smraci, ne
*snip*
> se Srbi deklarisu u svetu. Ko to zeli, slobodno. Ja nisam jedan od tih.

Znash i sam da je malo komplikovanije i "realnije" od toga. Al' puno
zavisi i od izbora tvojih bioloshkih roditelja kao i drzhave u kojoj si
odrastao.

Sad mozhesh samo da mi kazhesh da ne postoji pojam "mentalitet zhitelja
odredjenog geografskog podruchja".
Na kraju krajeva chak i da se slozhim sa tobom da je nacija stvar
izbora, zashto ti sada ne izaberesh da budesh Kirgistanac, Chejen ili
Amerikanac ("nacija") nego ti ipak vishe odgovara da ulazish u konflikte
sa ljudima koji su izabrali da budu Srbi??
Chovek bi pomislio da ti je stalo od tolikog nerviranja...

N.P. The Gathering - In Motion #2

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail