Mmmmmmmmmm...... Pero Defformero......... Imas li jos nekih podataka? Nesto mi se ne ide za NS (tacnije ne vraca mi se nocu, samoj i nazasticenoj)
 ali zbog njih bi se cimala i u Bibanovce (gde god na granici sa Rumunijom to bilo).
Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
According to srpska-metla.org:
30.9.2005. - Petrovaradin (Novi Sad), Brvnara - Pero Defformero

I'm game. (ne propushta se Pero Defformero dvaput...)

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

[showing his crotch to Peter]
Glen Quagmire: Does this look like a Q to you?