Ne pravdam se nego izlazem svoje misljenje koje se
zasniva na gomili avangardnih stavova neprihvacenih od
strane prosecne populacije tako da svaki moj argument
zahteva dodatno obrazlozenje

<sto bi reko moj ortak: Ti Vlado uglavnom dodatno
obrazlazes sebi zato sto ustvari i neznas sta hoces i
sta mislis:-)>

--- Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> "Prava spika sestro"

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaha

=== message truncated ===