Ja sam 98god dok niko nije znao sta je internet koristio tada jedan od najjacih pretrazivaca

ASKJEEVES ili se pise nekako slicno, posecujem ga i dan danas ali je totalno puko, preuzo je endzin od jahua, i alta vista ima endzin od jahua, a gugl i jahu razvijaju dve nezavisne tehnologije <koje jedva i da se razlikuju vise od 5%>

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ma ne dam da mi neko dira google, i tacka! A kad neko jos pride i
> lupeta bez smisla, to me nervira kao pojava...

Agreed, delimichno.
Nemam ja nishta protiv da neko koristi neki drugi search engine, ali imam protiv random nabacivanja gluposti koje bi trebalo da chine neki smisao...
Lichno, zhao mi je shto od Bigfoota ostade samo uspomena na '99, al' shta je tu je. (jel' uopshte iko od vas koristio Bigfoot za pretragu, onomad?)

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Stewie Griffin: Well, I'd love to stay and chat, but you're a bitch.