On 9/16/05, Vlada Milovanovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ja sam 98god dok niko nije znao sta je internet koristio tada jedan od
> najjacih pretrazivaca

Erm, ja koristim internet od '96, tacnije od godine kad je stigao u
Svrbiju. Prvi pretrazivac koj sam koristio bejashe altavista, koja je
tad bila jos u test-fazi ako se ne varam (jos je pripadala digitalu),
i yahoo, koji je tad bio direktorijum. Altavista je bila one and only
dok se nije pojavio google, ostali pretrazivaci su bili i ostali samo
"metar i zelja da poraste"...

google koristim od 2000-te, i kad sam ga tad prvi put pokrenuo,
altavistu sam "izgasio" for all tid, a to je bio i period kad je
altavista od solidnog searcha postala dosadni porta.. Da, probavao sam
ih paralelno jedno vreme, jedno nedelju dana, a onda je altavista
banished iz mog kucopisa. Nikad mi nije padalo na pamet da koristim
nesto drugo (atually, povremeno posetim neki izvikani search, pa kad
vidim kakvu smejuriju daje od rezultata, shvatim da ne gresim tamo gde
sam).