Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 9/17/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> On 9/16/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> >
> Well, imao sam tu nesrecu da upoznam neke lowlife manekenke, i SVE su
bile glupe. Da sam vodjen samo tim iskustvom, rekao bih 100%, ali sam
eto ostavio tih 20% lufta. Uz malo srece, mozes da uletis u tih 20%,
pa ne vidim zasto bi se osetila prozvanom? P.S. Naomi je gabor
neopevani...

Uz malo srece... To je bilo nisko... Ja hvala bogu glupa nisam ali sam se nasla prozvanom zato sto si napao sve devojke koje se bave istim poslom kojim se ja bavim, ima nas i glupih i pametnih u gotovo jednakom broju... Mada necu da se trudim da ti to i dokazem posto vidom da nema svrhe...

Yahoo! for Good

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music