Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 9/17/05, Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dada, Dadic, ... :-))))
> Pa bolje je Gaga! :-))))))

Ma, shta se toilko cimate oko Vlade i njegovih nadimaka, svi mi dobro
znamo, a on se potrudio da nam to nedvosmisleno stavi do znanja, da je
on dosao ovde da nesto smuva, po mogucstvu zensko, kao i Nina, mada u
njenom slucaju musko, ali nam je isto tako nedvosmisleno stavila do
znanja. Pa, ucinimo dobro delo i upoznajmo ih. Mada, spoznajom da je
Dragana -  Manekenka, mozda se ta racunica naglo remeti...

Izvinjavam se, al nisam mogao da smislim zlobniju formulaciju...

Ne remeti nisa, bio bi razocaran da me vidi, ja nisam manekenka nego art model i fotomodel povremeno... I nisam nisa posebno, totalno sam prosecna (mada jako fotogenicna sto je jedini uslov za art modela). Mada cestitam  na formulaciji, jako je zlobna... Ko je Nina? Nije se nijednom pojavila odkad sam ja ovde.