Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 9/17/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Izvinjavam se, al nisam mogao da smislim zlobniju formulaciju...

> Ne remeti nisa, bio bi razocaran da me vidi, ja nisam manekenka nego art
> model i fotomodel povremeno... I nisam nisa posebno, totalno sam prosecna
> (mada jako fotogenicna sto je jedini uslov za art modela). Mada cestitam  na

To ne pravi razliku, so beware...

> formulaciji, jako je zlobna...
 Ko je Nina? Nije se nijednom pojavila odkad
> sam ja ovde.

Nedovoljno, imao sam i boljih dana.

Sasvim dovoljno, dostojno prave iskusne tracare... Imas boljih dana? Onda si majstor zlobnosti!

Nina == Red Dragon. Znaci zove se Nina, za razliku od vas nije mi se pojavilo kako se ona zove...

NP: Nokturnal Mortum - Чернии Ворон

Yahoo! for Good

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music