Moz, mada bolje za vikend nego radnim danom, dodushe meni je potpuno
svejedno, cak mi je bolje radnim danom, samo da se ne poklopi sa
Nile-om (ni dan pre ni dan posle). Neka jeftina - parkovsko - trash
varijanta je prihvatljivija za vecinu ovde, a i naviklo se, a i takva
su bila sva prethodna pa sto kvariti tradiciju. Torta manje-vishe, al
ja je necu praviti sigurno. Ali ako bude okupljanje kao prosli put
(AtJ, Shebalj, Kepi, Dragon, ja + 15 neidentifikovanih) bolje da ga ne
pravimo. Ono nije loshe ispalo, ali tesko da bi se moglo nazvati YUMML
okupljanjem...