Samo napred, Dada je sasvim ok...
Propustio si par zanimljivih stvari mada nista bitno...
Nemoj se truditi da ukapiras ko je Vlada, od njega je pocelo i to je sve sto zelis da znas....
( Jel mi dovoljno zlobna formulacija ili jos da vezbam :-) )
Lepo je kad se ljudi vrate negde pa onda dobrodosao nazad (iako sam ja ovde tek od skoro pa prvi put vidim tvoj mail al' odomacila sam se sta ces)

Kepi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Sta sam propustio nocas?
Vidim da je highlight trenutno rasprava oko manekenki, izmedju ROa i Dade...
Nadam se da sam i ja ovlascen da te zovem Dada? Moram da pitam da posle ne
bi radio caps lock, posto vidim da sa art modelima nema zajebavanja! Iako
sam poslednji mail poslao 30. jula citao sam mailove do pocetka septembra,
kad mi je prso hard i od onda bejah u medjuprostoru, sve do pre 3 dana.
Nisam jedino ukapirao ko je Vlada... Posto vidim da je od njega sve pocelo.
Uglavnom, only thing that matters is... Kepi is back to sodomize you with
stupidity, until you become as stupid as Erazem Lorbek!!

Ajmo ajde, Milan Rakic!!!

-=KepI=-

inace: 1. Ne daj se smoriti!
          2. Ne salji HTML mailove!