E pa sad tu knjigu nisam citao, al sam gledao istoimeni film mozda ako vas zanima...
Veza izmedju diskova i patika je money koji ne usmeravam na mnogo strana i ne razbacujem ga na diskove zato sto je komsiluk pun sa istim i mesecno ustedim i do 100eur nekupujuci ih, ali tu kintu mogu da usmerim kako kaze Ante the Jezivi u druge sochnije fondove.
Cujte samo miomiris mojih patika i carapa i shvaticete cilj zivota i kontemplacije. Miomiris je kao stvoren za rastafarijanstvo.

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Dragana Novakovic wrote:
> Kakve veze imaju diskovi i patike?!?
> Greska ti je to sto ne skupljas filmove i muziku posto su oni zasluzni za 60% obrazovanja svakog mladog coveka 30% posto je zivotno iskustvo i 10% skola.
> Pocni se baviti filmovima i muzikom, mozda dodas malo logike na svoj repertoar :-) pa da svoje "avangardne" stavove mozes saopstiti nama prosecnim ljudima jezikom koji razumemo ;-)

Aha, a gde su tu knjige, putovanja, kampovanja, sati provedeni u
kontemplaciji univerzuma...?
Ma obrazovanje je precenjeno. Ako ce njemu patike pomoci da dosegne
samospoznaju, neka...

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |