Jariæ: "Svi smo krivi za neuspeh"

Plejmejker košarkaške reprezentacije Srbije i Crne Gore Marko Jariæ ocenio je da su svi krivi za neuspeh nacionalnog tima na Evropskom prvenstvu u SCG.

"Dali smo sve od sebe, uradili smo sve što smo mogli, a onda su nastali mali problemi, koji su se pretvorili u velike i stvari su krenule nizbrdo", rekao je Jariæ novinarima u Beogradu.

Selektor Željko Obradoviæ posle utakmice optužio je igraèe da su stalno izlazili, da mrze jedni druge i da su loši ljudi.

"Ima nas par koji imamo takav imidž, da li zbog frizure ili naèina oblaèenja, da volimo da izlazimo. Mi jesmo izašli par puta, ali to je uvek bilo uz Željkovo odobrenje. Ako je bilo nešto van toga, ja to ne znam i ne zanima me", rekao je on.

Jariæ je konferenciju za novinare sazvao u roku od dva sata, jer kako kaže, teško su mu pale selektorove reèi i više nije znao šta da radi sa sobom.

Obradoviæ u optužbama nije spomenuo nijednio ime, veæ je rekao novinarima da pitaju svakog igraèa pojedinaèno.

"Prepoznao sam se u nekim Obradoviæevim reèima, ali trebalo je da kaže taèno na koga misli. Ja kao plejmejker i iskusni reprezentstivac mislim da ne treba niko da se izdvaja, jer smo svi zajedno tim i svi treba da snosimo posledice", rekao je Jariæ.

U javnosti se èesto prièalo da Jariæ i drugi plejmejker Igor Rakoèeviæ ne razgovoraju i da su u lošim odnosima.

"Postojale su neke nesuglastice, ali èisto košarkaške prirode. Ne treba o tome nešto mnogo da se prièa, nije to ništa posebno", kazao je Jariæ.

On je rekao da ne zna za klanove koje pominje Obradoviæ.

"Ja nisam takav èovek. Mene takve stvari ne zanimaju i ja ne želim da se bavim klanovima niti sam dozvoljavao da postoje klanovi u ekipi u kojoj sam ja jedan od glavnih igraèa", dodao je Jariæ.

Selektor je rekao da igraèi mrze jedan drugog, a veæina beogradskih medija prenela je da su se posle utakmice potukli u svlaèionici. Jariæ je, meðutim, demantovao obe stvari.

"Nikog ne mrzim u reprezentaciji, niti bih igrao u timu u kome neko nekog mrzi. Nije bilo nikakve tuèe. Svima nam je bilo teško. Bilo je koškanja, vikanja, direktnih optužbi, ali nièeg tako ozbiljnog", rekao je on.

Jariæ je istakao da nije sazvao konferenciju za novinare da bi branio Obradoviæa ili da bi sebe izdvajao iz tima.

"Ponavljam, mi smo svi ekipa, a ja plejmejker i zato snosim odgovornost za igru ekipe. Meni je savest mirna. Uradio sam sve što sam mogao. Èist sam pred sobom, ali ponavljam da svi zajedno moramo da snosimo odgovornost", rekao je Jariæ.

On je naglasio da se na treninzima radilo dobro, a da je selektor optužio igraèe da se sudaraju na terenu i da ne znaju osnovne stvari, dok je bio pod utiskom utakmice.

"Verujem da bi govorio drugaèije da prièa danas", kazao je Jariæ.

On je rekao da je odlièno saraðivao sa Željko Obradoviæem, da bi ponovo igrao za njega i da ovo nije njegov oproštaj od reprezentacije.

Posle neoèekivanog poraza, novinarima su se obratili kapiten Dejan Bodiroga, Vlado Šæepanoviæ, Igor Rakoèeviæ, Vladimir Radmanoviæ i Marko Jariæ. Ostali igraèi tokom celog dana nisu bili dostupni.

[Pošaljite komentar]    [Postojeæi komentari (226)]
Košarka

Ja mislim da nisu imali odgovarajucu sportsku opremy