Kepi wrote:

> Jeb'ga sad! Svima vise odgovara subota... Pokusaj da se predomislis :) Ili
> ides na lesbian party ili na gay irish party (cast female izuzecima)?? It's
> your choice!

OK, znachi subota 22:00, Irish Pub, Kneza Milosha ?, "chetvorka" tj.
poslednji sto na galeriji suprotnoj od ulaza. Crno pivo. MB i suppose...

P.S. Raznobojne tachkice na ekranu kazuju da sam se prehladio. }:-)
P.S.2. Raznobojne tachkice u mislima kazuju da sam pijan. };-)
P.S.3. Raznobojne tachke, ravni, prave i nebrojena geometrijska tela
kazuju da bi ovako pijan trebalo da uchim...
P.S.4. Raznobojne pechurke kazuju da ih ne treba jesti. Ma shta znaju
gljive!

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |