> Uzmi nadji neku budjavu gramatiku srpsko-hrvatskog jezika i vidi gde se
> upotrebljava infinitiv, a gde particip.

Srpsko-hrvatski ne postoji.

> Hrvati misle da ako su se odcepili od nase teritorije, da mogu i da se
> odcepe i od naseg jezika, tako da izmisljaju neke kovanice budi Bog sa nama.

Bog ne postoji, Srbija je sranje (TM).

> Ortak koji je izbeglica iz Hrvatske kaze da se npr. pre rata kod njih
> govorilo hiljadu, a od rata na ovamo tisucu, da ne nabrajam dalje
> gluposti na Novo Hrvatskom njihovom im jeziku.

Chuj stari, NovoHrvatski je full guba...

> Da sam moderator i da dobijem to uputio bih ga isto kao i tebe na neku
> budjavu gramatiku. Jer gde moze posle glagola koji nije pomocni (kao
> npr. trebati, moci, morati,...) da dodje infinitiv?!

Shta si ti Vuk Karadzhicc?
...ili Radovan Karadzhicc...

Aj' posle: kolonizacija Slovenije; isterajmo Islam iz Bosne; Nuklearne
olimpijske igre 2; "Velika Srbija 2" - unija sa Makedonijom i Bugarskom...
Batali ccorava posla

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Peter Griffin: Brothers and sisters fighting is as natural as a white mans
dialogue in a Spike Lee movie.