Pa sad Italija i nije toliko skupa u poredjenju sa drugim zemljama EU. Tako da u EU ima mnogo skupljih zemalja. Ovima na jugu (Ita,Gr,Spa) su priamnja nesto manja, nego na severu (EU mislim), tako da su i jeftinije cene za rezidente, pa samo treba provaliti gde, kako, sta. Ako gledate po tome koliko kosta kafa na trgu u Veneciji (15 evra), po tome je Italija najskuplja zemlja u EU posle Francuske (Nica, Kafa 20i nesto evra), ali ne gleda se po tome naravno...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Mateja Sakovic wrote:
> Da li neko zna kakve su cene hrane,pica(piva)u italiji?

Mnogo visoke. Nemoj da idesh tamo.
Mozhesh pivo i ovde da pijesh...

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail