On 9/27/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> ...tho' nisam otishao u one koje sam izgugoljao (jer behu periferni), vecc u
> onaj na chiju sam reklamu naleteo shetajucci se gradom...

Kako chuh, tamo tog ima na svakom koraku, ne?

> Pogotovu organizacije koje se nude maturantima - uglavnom je nekih 9-11 dana
> od kojih si bar 7 u autobusu, pri chemu se dva puta "spava u autobusu" iliti
> "nocc u putu"...
> ...bar su proshle godine sve ponude bile takve.

troo, al ipak neki kurac i obidjes...

> ...na exkurziji su nas stalno vodali u neke megalomanske markete (shto je
> samo na maturskoj eks. moglo da se izbegne) shto je zapravo bilo zarad
> punjenja profesorskijeh kesa.
> U proseku, na 30 uchenika dodje 1 profesor sa 30 kesa.
> U proseku, na 1 profesora dodje 30 uchenika sa ukupno 20 kesa...

shto je debilno, jer ne znam kakvog shopinga mos naci u exkurzijskim
zemljama, sem salama i kobaja po madjariji (a da bi vukao kese zbog
par dinara jeftinijih salama, jes bolega...) Al to ti je sirotinjski
mentalitet, odes u pizdu materinu i doneses nesto za zdranje, sto mos
kupiti more-less u lokalnom c marketu...

> Shto se letovanja tiche... Ak' je isto v bulgarijo... Zashto ne bi kupili
> neshto od krdzha tehnike/kamp opreme/bilochega koja se ovde prodaje za duplo
> vecce pare?
> Ako je isto sranje, shto ne bi platio manje?

Dobro, nisam na to mislio, nego vishe na gorepomenute likove sa
salamama... Ili one sto _moraju_ svakom od svoje mnogobrojne porodice
da kupe neki poklon, pa im kupe nesto sto valjda ima tu iza coska , i
to je u lokalu jos i  jeftinije. Koj kurac, ides na
letovanje/zimovanje, pa ako se zalomi neka ultrajeftina / ultrapogodna
stvar, kupis je, al na silu shopping salama i poklona... Ma, sranje!