To je onda isto sranje kao za exkurziju, mozes ti i na exkurziji da kupujes, ako znas gde... Mada meni su licno sranje ti shopinzi na putovanjima, ali kapiram da ima onih kojima nisu...

Sto se tice ponuda, uglavnom su po jedno nocenje u busu u odlasku i povratku i jos 4-5 dana ovako, a znam ponude gde su se obilazile 3 drzave, ukupno 11 dana, 9 nocenja, za 250 evra sto su ma koliko bile naporne extra ponude, tako da nisu bas exkurzije toliki krsh...

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> K'o sto ja rek'o, zna se zasto se ide na exkurziju i gde je najbolje
> pivo (a jeftino).

Ma Gugolj u ruke i izbunari se lepo lokalni Irish pub.
...tho' nisam otishao u one koje sam izgugoljao (jer behu periferni), vecc u onaj na chiju sam reklamu naleteo shetajucci se gradom...

> Mada, ako zaboravish na shoping, napijanje i (za)jebavanje, Italija je
> verovatno jedna od najboljih zemalja za exkurziju , bar sa turisticko
> / istorijsko / razgledachkog stanovishta.

Hmmmm, ne.
Pogotovu organizacije koje se nude maturantima - uglavnom je nekih 9-11 dana od kojih si bar 7 u autobusu, pri chemu se dva puta "spava u autobusu" iliti "nocc u putu"...
...bar su proshle godine sve ponude bile takve.

Jebesh Tito... Kao, bio si u Italiji a nagled'o sise autobahna...

> Kad smo vec kod toga, shopping je jedna od najglupljih stvari koje
> mozes da radis na exkurziji / letovanju / zimovanju...

Na exkurziji - da.
Na letovanju - depends.

...na exkurziji su nas stalno vodali u neke megalomanske markete (shto je samo na maturskoj eks. moglo da se izbegne) shto je zapravo bilo zarad punjenja profesorskijeh kesa.
U proseku, na 30 uchenika dodje 1 profesor sa 30 kesa.
U proseku, na 1 profesora dodje 30 uchenika sa ukupno 20 kesa...

Shto se letovanja tiche... Ak' je isto v bulgarijo... Zashto ne bi kupili neshto od krdzha tehnike/kamp opreme/bilochega koja se ovde prodaje za duplo vecce pare?
Ako je isto sranje, shto ne bi platio manje?

Isto stoji za random destinaciju sa resursima koji su pogodniji nego u lokalu.

Jes' da posle pishash krv da otplatish rachun za letovanje koji je izash'o vecci nego shto je bilo ochekivano, al' *bdc*bdc* satisfaction *bdc*bdc*

NP: Cradle of Filth :: Summer Dying Fast [rothmetal.com radio]

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Brian Griffin: I'm really enjoying playing golf.
Peter Griffin: You know my great-great-grandfather Angus Griffin invented the
game.
[flashback]
Angus Griffin: So, we're all clear on the rules then. No Jews and no blacks.
Scottish men: Aye.