On 9/27/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> A to... tu se slazhem.
> Smeshni su likovi koji su u povratku kupovali madjarske salame i kartone piva
> kojeg ima i kod nas po istoj ceni (nisu pili u prevozu, tako da ne pravi
> smisao).
>
> Dunno, ja vazda kupovah originalne audio CDove i fancy piva kad idoh na
> Ekskurzije...

Diskovi su mi bacanje para (koje tad imash sa sobom), jer ih mozes
nabaviti na x nacina, logicnije mi je da vijash majce, koje ne mozes
(postoji sansa da ti ih gepe carinici, pre nego neki obskurni CD)...

> ...jer nemadoh PayPal tada, pa nemadoh gde kupiti originalne audio CDove...

Nego, kako ti funkcionishesh sa PayPal-om? Kako si otvorio, i kako
transferujes pare na/sa racuna?

Mi se ovde cimamo vec neko vreme da otvorimo PayPal , al najbolje sto
nam je palo na pamet je cimanje polu-pouzdanih kontakata napolju
(tipa, cekas nedelju dana da se on nakani da ode do banke)?