On 9/28/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Not any more
> www.apple.com/mightymouse/

Znam, ali wow, posle 20 godina su shvatili... Brzo uche, nema shta.

Inache, neprevazidjen mish po dizajnu je stari a4 4d++ (ako se ne
varam), sa ergonomskim dizajnom koji je zaista ergonomski i lezi u
ruci, 2 dugmeta na palcu zbog kojih ne moras da pomeras ruku u cudne
polozaje da bi ih pritisnuo (a da ne bi pogodio nesto drugo). Dodaj
tom misu da bude opticki i 4-way tockic , ali ne kuglu (fuj) nego kao
logitechov 4-way tockic, i dobijes najbolji mish ikad. Samo sto su u
a4 bili kreteni pa nisu to uvideli, nego izmestili dugmad na nezgodna
mesta, napravili fancy-jajast-beskoristan oblik misha, i zasrali celu
stvar.

> A shta je sa super-jakim i ultra-stabilnim rachunarima kojima PC nikad necce
> prismrdeti?

> A shta je sa Unix-based operativnom sistemu koji svojom stabilnoshccu i
> user-friendly-oshccu jede Windows za meze, a pritom je globally-supported pa
> nema

Unix-based je tek od osX. Verovatno je stabilniji od XP, ali razlika
vishe nije tolika da ozbiljno utice na produktivnost.
Jesi li video neki server na macintoshu (ne kazem da ih nema, ali
koliko su cesti?)

Sto se tiche user-friendlynosti, mozda je to bilo user friendly nekad
davno za polu-pismene usere, kad je gui jos bio SF, ali danas, u
vremenu kada gui-ji lice jedan na drugi kao jaje jajetu, nema poente o
tom pricati. Jedino ako ti se dopada Panther ili kako se vec zove taj
skin (meni je licno muka od njega, sve su pocheli da prave na taj
fazon, a ne volim belo)...
A ako uzmes malo da se jebavas po photoshopu, koji je svoj
"user-friendly" interfejs povukao sa mac-a, shvatices da sve ono sto
je nelogicno i glupavo, i sto bi moglo mnogo bolje i jednostavnije,
ili prosto fali, je upravo nasledje sa mac-a i pracenje te logike
(history umesto multi-level undo, nefunkcionalan del taster, nego
moras sve da dragujes na 5x5 px kantu, potpuno odsustvo right-click
menija, ili bar odsustvo iole normalnih opcija sa istog, keyboard
shortcuti koji nemaju veze s mozgom i ostalim aplikacijama,  itd.)

>manjka programa kao na Linuxu?

Svi mi dobro znamo koliko su unixi (pa cak i linuxi) kompatibilni
medjusobno - vishe na papiru nego u praxi. Tj. na mac-u mozes da
koristis sve sto je pisano za mac, a ako hoces nesto drugo treba da ga
dovoljno izmenish da proradi (a tako mozes da portujes i na win,
dodushe u vishe muka ali poenta je da moras biti iskusan programer
koji pri tom ima veliki vishak slobodnog vremena)

> ...ima josh mnogo stvari, al' nema veze, Shebalj cce opet biti zbunjen...

Da ne tupim dalje, ne volim Apple, ne volim njihove proizvode, ni
jedan jedini, ne volim njihovu poslovnu filozofiju, i niko me nece
ubediti u suprotno, pa sve i da je mac 10x stabilniji od windowsa (sto
verovatno i jeste, al nije sve (samo) u stabilnosti).