> Tu je definitivno svejedno. Zato nema potrebe bacati pare na Mac X-P

S obzirom da moram da upgradeujem SVE u rachunaru (iliti u prevodu treba da
kupim novi rachunar) svejedno mi je da li ccu PC ili Mac (jer suma sumarum mogu
i jedan i drugi da kupim za iste pare, tho' ovaj drugi uz malo cimanja).

> A moze lako da ti zapadne da moras da programirash win aplikaciju koja
> pristupa internetu, tako da je i to programiranje za internet :-)

Naravno, za to ccu imati ovaj current rachunar na kome ccu to da radim.
Kamo srecce da mi je vecci stan pa da imam tri potpuno razdvojena rachunara -
Lin, Win, Mac...
...ovako cce biti Lin/Win, Mac

> E pa u tom slucaju, have fun...

I planiram

> Teshko da imaju linux kernel, osx je unix, a jos nisam cuo za os sa 2
> kernela...

Nisam ni ja, samo sam preneo shta mi je recheno.
Kao shto rekoh - treba da prochitam vishe o XDarwin-u, a to ccu kad ustanem
danas.

> El ti to ozbiljno planirash da qpujesh mac-a?!

Najozbiljnije.
20" iMac G5

U krajnjem sluchaju, ako se _TOLIKO_ razocharam, prodaccu ga za znatno vecce
pare nego shto sam ga kupio (koje cce opet biti znatno nizhe nego da neko ovde
kupi novi)

> Vrlo je verovatno da za mac ne postoji neki jak opensource community -
> pre svega jer je to okruzenje namenjeno pravljenju para...

Shto ga, niuchemu, ne razlikuje od Windozera.
...ima normalnih ljudi koji programiraju u/sa QT pa onda lepo portuju to na sve
OSove (ne QuickTime nego trolltech)

> imash irfanview :-) Mda, i ja se trudim dam prednost  opensource ili
> freeware-u, naravno ukoliko je moguce.

Konkretno u ovom Windows installu nisam ubacio bilokakav ACDsee-type program
zato shto ccu Windows koristiti samo za odredjene retke radnje, u koje ne spada
pregled slika.
Ali svejedno.

Jel' taj irfan valja kurcu sad?
...pre 5 (ili vishe) godina nije :)

> 'el to neka moralna predrasuda il samo spyware?

Delom moralna a veccim delom spywarna.
Jednostavno ne mogu i ne zhelim da imam instalirano 5 antivirusa, 10
firewallova i 15 ad-blockera i shta sve ne.
Nekad sam mrzeo to shto na Linuxu moram sve da kompajliram, a sad mrzim to shto
na Windowsu svaka prokleta aplikacija mozhe da pozove bilokoj skriveni
setup.exe i da mi instalira shta joj padne na pamet...
Navik'o sam da ne razmishljam o tim stvarima na Lindzhi i ne zhelim da se
izlazhem "nepotrebnom riziku" u tih par sati mesechno shto provodim/ccu
provoditi u Windowsu.

BTW, ono "moralna" nije u fazonu "bedak, ljudi napravili neshto pa ja da im ne
platim" nego bash suprotno - "zashto bih se drkao sa ovim za pare kad ima
isti/bolji za dzh. koji je uz to i legalan".
Da, znam, Windozer mi nije legalan, al' opeth volim kad je OpenSource program
(kad tad ccu to znati da iskoristim pa ccu prekrojiti code u svoju koris') i
pored toga shto sam kapitalista najgori i ne dam svoj kod za dzh. Sem tebi :P

> Moz da sumnjas koliko oces, ali koliko chuh oni su vec potpisali
> ugovor sa intelom.

Mogucce, ali sumljam da cce biti standardni PC procesori nego neki jachi, kao i
dosad.
No, istinu zborecci nikad nisam radio na pravom Pentiumu tako da ne znam, al'
"PPC je PPC"

> Nemam pojma, ali ako prelaze na intel, onda prelaze... Naravno, nece
> to biti sutra, ali ako se za 2 godine Mac-ovi zavrte na blentiumima
> nemoj se iznenadish.

Iznenadio se ili ne, posle ove kupovine rachunara procci cce josh mnogo godina
do naredne... Isto kao i sad.
Moj rachunar se ne secca kad sam mu neshto major kupio... Vecc godinama kupujem
samo periferije (ne Zemun i Mladenovac nego tastature, rezache i ostale
marginalne gluposti)

> Doubt it, to je visokotirazna, visokobudzetna igra. Ako skapiraju da
> za Mac nece prodati dovoljno miliona primeraka da im se portovanje
> isplate, nece je ni izdati. Dovoljno je sto im je trebalo 3-4 meseca
> da izadje za PC posle PS2...

A shta, Doom3, HL2, Halo i slichna govna nisu visokotirazhne i visokobudzhetne
igre?
Ovih se seccam da ima, za GTA ccu da pogledam. Isto danas, kad se dignem.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Stewie: Mark my words, your uppance shall come.