From: Igor Popovic
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, October 04, 2005 12:38
Subject: Re: [YUmetal] Steve Vai

Da,da jeste, samo jos reci da je Metallica bolja od Vaia...hahahahahahaha...
koja glupost...

Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Svaka njemu chast, ali stvarno mu mjuza smara za medalju! A pritom koga josh
osim gitariste zanima lik koji cce dva sata da davi gitaru! Chemu to!
Strashno mrzim te gitarske/bubnjarske/klavijaturske/basovske ego manijake!
Bilo koji bend u kome dotichnih nema je bolji od njih samih!