Ok, slazem se delimicno. Ni ja nisam fan soliranja u beskraj, ali Steve Vai
vec par godina ima odlicnu postavu sa kojom svira, sa jos 2 gitare skoro
podjednako dobre kao on, sto ih/ga ipak cini bendom. Ista stvar se desava sa
vecinom power/prog bendova... Rhapsody ladno moze da se zove Luca Turilli,
da on vec nema solo karijeru :) A Dream Theater si vec pomenuo... Slazem se
i da su vecina njegovih pesama dosadne, ali ne sve! Anyway, ja sam ga uvek
gotivio, njega i Malmsteena, pa kad vec Yngwie ne dolazi (i ko zna da li ce
ikad?), zadovoljicu se (da ne kazem samozadovoljicu se :)) sa Steve Vai-om!
I kad vec imam para da kupim kartu i izbor da biram (Bill Wyman, Prodigy,
Expoited, Steve Vai), ja biram Steve Vai-a!

-=KepI=-