> Ok, slazem se delimicno. Ni ja nisam fan soliranja u beskraj, ali Steve
> Vai vec par godina ima odlicnu postavu sa kojom svira, sa jos 2 gitare
> skoro podjednako dobre kao on, sto ih/ga ipak cini bendom. Ista stvar
> se desava sa vecinom power/prog bendova... Rhapsody ladno moze da
> se zove Luca Turilli, da on vec nema solo karijeru :) A Dream Theater
> si vec pomenuo...

Da, ali nikada ne bih spomenuo Dream Theater u istoj recenici sa Lucom
i Rhapsody :)
Doduse, nisi ni ti bas stavio u bas istu recenicu ali si nadovezao smisao
a to je dovoljno lose :)

> Slazem se i da su vecina njegovih pesama dosadne,
> ali ne sve! Anyway, ja sam ga uvek gotivio, njega i Malmsteena, pa kad
> vec Yngwie ne dolazi (i ko zna da li ce ikad?), zadovoljicu se (da ne
> kazem samozadovoljicu se :)) sa SteveVai-om!

Ja sam se od svih tih virtuoza, u jendoj fazi, primio na Satrianija.
Nije dugo trajalo ali mislim da je on "davao" i na druge instrumente.
Da su to bile relativno dobre kompozicije. Ako postoji mislim da je to bio
album The Extremist. Imao je taj album dobre momente.
Od Steve Vai-a malo znam, moj drug je ekstremno primljen na jedan
njegov album ali ja ne znam koji je (nesto "orijentalno").
A ja imam jednu pesmu snimljenu na kasetu i to na B stranu od
Opeth: Orchid-a. To je pesma The Silent Within, nesto se spominje
bog (...God Only Knows...) ali je pesma ok, malo sladunjava ali ok.
Posle nje je 13 steps od Pantere i neocekivano se uklapa :)
Cesto slusam Orchid na vokmenu (da, ja jos uvek imam vokmen :)
pa naidje i ta pesma i ni malo mi ne smeta, sta vise prija posle Orchid-a.
Eto, sve ovo sam naklapao samo da ne mislis da bas ne podnosim Vai-a :)
Kazi mi samo koliko on ima akustike, mislim akusticne gitare u svojim
albumima?

> I kad vec imam para da kupim kartu i izbor da biram (Bill Wyman,
> Prodigy, Expoited, Steve Vai), ja biram Steve Vai-a!

Kada bih morao da biram medju svim ovima dvoumio bih se izmedju
Prodigy i Steve Vai-a ali bih i ja izabrao njega.
Medjutim, posto ne moram necu uciniti taj izbor.

-Vik

NP: Nine Inch Nails - Right Where It Belongs [stopped]
BTW: Ovaj novi album NIN-a je prilicno los!