Pa sta hoces da pocne da svira gusle, gajde, obou?? Sta?! For heaven sake,
covek je gitarista! Ne moze da prestane da svira, da prestane da pise pesme!
Sta bilo bi bolje da posle 20 godina ubaci vokale na svakoj pesmi i da mu
solaze traju po minut-dva? Onda bi kao bio pravi bend?! Ne svira on da bi se
dokazivao tebi, nego zato sto moze... I da si slusao vise albuma Steve
Vai-a znao bi na NE solira 50 minuta tj. citav album!

-=KepI=-