Stavio sam u istu i Turillija! So sue me!

N.P. Mercyful Fate - Evil

----- Original Message -----
From: Igor Popovic
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, October 05, 2005 01:24
Subject: Re: [YUmetal] Re: Steve Vai

Savljas Rhapsody i Dream Theatre u istu recenicu? Nemoj ti vise nikada...
Uvreda za D.T. velika...

Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Luca Turilli spada u onu grupu gitarista koji su odlichni i mnogo
proseravaju, ali Rhapsody/Turilli pesme ipak valjaju (makar odredjenim
vrstama power fanova), isto kao i Dream Theater! Vai se proserava
maksimalno! I Satriani je bolji, jer i njega ponekad ukenja surfing with the
alien! Malmsteen-a volim jer on pravi solazhe koje ne pretvaraju pesmu u
solazhu, nego se sklope tu gde treba! Ako neko kapira o chemu govorim! Mada
i jungvi preteruje!
BTW na novom NIN ima chini mi se samo jedna dobra pesma! Ne seccam se kako
se zove!