Pa i ne treba da idesh da bi gledao klince, nego Destruction! Mislim jedino
ako... Ma ne verujem! Svashta se od tebe ochekuje, ali to... Ma jok! Reci mi
da greshim :-)

----- Original Message -----
From: Igor Popovic
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, October 05, 2005 01:22
Subject: Re: [YUmetal] Re: Steve Vai

Ja sam se opredelio i za Exploited i za Prodigy i za Vaia :-))) Na
Destruction se premisljam jer kad sam video k'o sad to slusa (tri tacke)
Mozda odem jednom do neke susedne zemlje

Metal, Rock, Psy, Tech, Klasika, kurac, palac, nebitno, u zadnje vreme dosta
na mene uticu ljudi okolo... a brdo napaljenih klinaca koji neznaju ni T. od
Thrash metal koji ce biti eto tako tek reda radi tu, mi se ne gleda...

Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Izmedju svega toga ja sam se opredelio za wyman-a, kad vecc ostatak stonesa
necce da dodje!