Milos Sebalj wrote:
> Shta si ti ovde naprichao? Nisam nishta razumeo do one poslednje rechenice!
> A poslednja rechenica je zasnovana na razlici u ukusima izmedju nas dvojice,
> a o tome valjda ne vredi raspravljati! A ja uopshte ovde nisam objashnjavao
> ko je bolji, nego ko je vishe uticao na ovaj metal nash nasushni, a to je
> slozhiccete se svi (a oni koji ne jednostavno nisu sasvim svoji) Metallica!

OK, kada odluchujesh hocesh li otici na neki koncert ili ne, ti
razmishljash da li je taj bend presudno uticao na svoj zhanr ili je uneo
neshto novo??! Mene za to boli kurac. Ili mi se svidja ili ne, hence ili
cu otici ili ne.
Zato necu ici na Vaja niti bejah na metlici, iako mozhda u nekom
trenutku svog razvoja rezah krvno sudje na pomenute.

@RO:
To je tvoja stvar da li ti je nostalgija za nekadashnjim idolima
dovoljno jak razlog da odesh i vidish ih ponovo kada vishe nisu "to".
Mene bi to, lichno, bash smorilo. Al', kao i u svemu ostalom, stvar
lichnog izbora...
Naravno, prichah o metlici, al' poshto svi bendovi koji valjadu dolaze
ovde tek kad tol'ko muzichki zastrane da se vishe ni sebi ne svidjaju,
ili se raspadnu pa dolaze u ratama, mislim da ovaj moj stav mozh' da se
primeni i na gro drugih bendova.

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |