> Muzika moze da te odvede nekuda, cak i kad si trezan, ali nema CILJ.

Ofkors. Svako vidi ono shto mozhe/zheli/hoce da vidi u bilo kojoj formi
umetnosti, pa i u muzici.

BTW udeo alkohola u krvi nema veze sa mojim uzhivljavanjem u muziku. To
sam pomenuo samo zato shto sam bio cirke dok sam pis'o, pa mi proradio
vokabular...  };-p

> TO je ono, l'at pour l'artisme, dodushe ne uvek, ponekad je funkcija
> muzike da bude psihoterapija stvaraocu.
> Muzika sa ciljem, je muzika iz kategorije:
> drzavne-patriotske
> navijacke
> pesme za muvanje riba
> tralala hitovi za uzimanje kinte
>
> i kao takva je najcesce sranje!
> Izuzetak je marseljeza, radecki marsh i razni vojni marsevi iz tog
> (19. vek) perioda, koji su pisani sa ciljem, al zaista su cilj i
> postigle - dodje ti da zakoljes neprijatelja u napadu odusevljenja!

Agreed.

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |