On 10/7/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> @RO:
> To je tvoja stvar da li ti je nostalgija za nekadashnjim idolima
> dovoljno jak razlog da odesh i vidish ih ponovo kada vishe nisu "to".
> Mene bi to, lichno, bash smorilo. Al', kao i u svemu ostalom, stvar
> lichnog izbora...

well, ko sto rekoh i kod mene je to bila povezana radoznalost + smor
tih dana, ali je koncert daleko prevazisao ocekivanja, jer nisam
ocekivao ama bas nista spektakularno /  pametno. Pretpostavljam da je
dobar deo nekadasnjih fanova otisao sa istim motivom, "aj bas da vidim
na sta ce to da ispadne".

> Naravno, prichah o metlici, al' poshto svi bendovi koji valjadu dolaze
> ovde tek kad tol'ko muzichki zastrane da se vishe ni sebi ne svidjaju,
> ili se raspadnu pa dolaze u ratama, mislim da ovaj moj stav mozh' da se
> primeni i na gro drugih bendova.

Zato sam ja propustio i Deep Purple, i Misfitse, i Dead Kennedize.
Mozda sam se jedino za DP zezn'o... Al ne placem.