OK i zvanicno, posle par godina koliko sam upoznat sa likom i delom Shebalja
Milosha, uveren sam da bih mogao da napisem biografiju vec pomenute persone!
Dosao sam na tu ideju, jednostavno - citajuci mailove tzv. lokalnog
socijalca YUmetal mailing liste. Cinjenica je da na svaki poslat mail, bilo
kog clana liste, stize po tri Shebaljeva maila! U vremenskom periodu od samo
tri dana, saznao sam sledece: Shebalj Milosh voli Metallicu vise nego sebe;
Shebalj Milosh ne voli virtuozne gitariste i ne svrsava na njih, ponavljam
NE svrsava;  Shebalja Milosha mrzi da zivi; Shebalja Milosha ne privlaci
prolazak kroz Evropu; Shebalj Milosh ne voli hladnocu; Shebalj Milosh voli
leto i sve sto ide sa njim; Shebalj Milosh voli sve sto je dzabe; Shebalj
Milosh nije retardiran (da, znam i ja sam se iznenadio) itd. itd. Ako se
broj informacija iznetih od strane "veselog cvikasa" za tri dana pomnozi
brojem dana koje je isti proveo na listi, dolazimo do zakljucka da je
biografija neminovna stvar!

-=KepI=-