> Arhiva d/l programa koja mi je na hardu (oko 2GB) trenutno u ACE
> zauzima skoro 100MB manje nego dok sam je drzao kao RAR...

100MB na 2 GB?!
O chemu mi ovde prichamo...
To je toliko zanemarljivo da a je nebulozno...
Jeb'te, ja dnevno skinem 1.5GB sa neta, bole mene za pakiranje u neki
retardirani format da bih ushtedeo 100mb...

[Peter has bought an sexy version of a relationship tape]
Lois Griffin: $49.95? Are you sure we can afford this?
Peter Griffin: Lois, our relationship can not be measured in nipples and
dimes... nickels and boobs... money.
[runs off]

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/rzJolB/TM