> E sa' cu ja da ti objasnim. Vidis, Neda je... pa... Neda. Short bio:
> Mange + Kst + "stara ekipa" liste. Bivsa najbolja drugarica Nine (koja
> nestade).
> Povremeno overi listu, ali promasi ogovnaranja, i tako. Zadnji put sam
> je vid'o pre par nedelja na elektru, sto znaci sledece:
> a) prsla je
> b) ja sam prs'o
>
> No oba su odavno poznata.

E bejah i ja skoro u KSTu! I to sad u subotu! Posle ko zna kol'ko
vremena! NE znam shta mi bi'! Nagovorishe me mangupi, a ja onako
trezan... naivan... Kad ono unutra, vi chuda, sve sami shkolarci i
matore pijandure... Smorih se do najbolesnijih granica grotesknosti... Avaj!

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |