> Hm, imam utisak da je ovo opsta atmosfera, vec 3ci put da ovo cujem...
> Il ima manje svirki il smo svi prsli?

Svirki ima neznatno manje, al' je većini ljudi koje ja poznajem pun kurac loših
demo-bendova na čije se svirke nekada išlo; a neretko su i svirke postale
preskupe da bi se na njih otišlo (ref. veće svirke).

Moji razlozi su isti - dosta mi je da gledam demo bendove koji će da sviraju
Metallicu, Sepulturu i eventualno Megadeth; a od većih svirki uglavnom dolaze
neki bendovi koji me ne interesuju onoliko koliko koštaju (800 za Carpathian
Forest... jes' bole me kurac).

Žao mi je samo što repertoar sviraka u doba kada idoh na sve moguće svirke ne
bejaše onakav kakav je danas jer da bejaše, video bih više normalnih bendova, a
manje BajatiXa i ostalijeh chobbana...

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Diane Simmons: Our top story tonight, I have been cast as the lead in the Quahog
Players' production of The King And I.
Tom Tucker: In other news, I wont be going to the play because I'm sure it will
be lousy.
Diane Simmons: This just in: Tom, you're such a closet case.
Tom Tucker: We now go live to Diane being a bitch. Diane?