> Pa, na ovaj ili onaj nacin, to ti je buducnost.

Veoma, veoma daleka

> Nekad sam i ja mislio
> kako je webmail fuj, a pop klijent cool, a posle se ispostavilo da
> filozofija nema osnova. Uostalom, jedno je kad si kuci, sta ako moras
> stalno da menjash lokacije?

Ako stalno moraš da se seliš, ili kupiš notebook ili podesiš da ti pop klijent
ne briše poruke sa servera.
A šta ako crkne server pa ti mailovi odu u nepovrat?
Ili, slučajno zaboraviš da se izloguješ i neko ti obriše sve mailove?
Mislim, sve je to gledanje ekstrema...
Više volim kad bilokom obliku arhive imam direktan i stalan pristup; i kad mi
pretraživanje iste ne zavisi od nepotrebnih faktora.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Stewie Griffin: Make sure there's a fresh copy of Wall Street Journal next to
the changing table.
Brian Griffin: She's a whiney little runt isn't she?
[Lois gasps]
Brian Griffin: What? I said runt.